Pancake

Ett väldigt intressant inlägg

Publicerad 2008-05-02 16:08:36 i Allmänt

Ni som hängt med lite i min blogg ett tag vet ju att jag på sista tiden haft en del psykbryt över min hy och att jag e trött på Dermanord som jag använt ett tag. Nu har jag äntligen styrt upp det där! Har gått tillbaka till mitt absolut bästa, Kanebo! Kanebo är verkligen helt fantastiskt bra, så här i efterhand så fattar jag inte riktigt hur jag kunde sluta använda det?!  Det är det enda jag kunnat haft i mitt ansikte dom sista åren utan att bli torr eller få utslag. Jag har superkänslig och torr hy.
Älskar att shoppa i kanebodisken på Åhléns.
Älskar att det är samma trevliga personal där år ut och år in.
Älskar att hon säger till mig: Du har bra hy för din ålder, men man ser att du använder fel produkter. Du kommer att se och känna skillnad redan om en vecka!


Det ända tråkiga är väl att det e halvdyrt. Eller dyrt är det väl egentligen inte, för det är så himla drygt så det räcker i evigheter. Men halvjobbigt att köpa allt på en gång såhär. Nu har jag köpt ansiktstvätt, ansiktsvatten och en ansiktscreme, och det gick på 1110:- Och då köpte jag dom lite mindre flaskorna, så hoppade jag över att köpa en rengöringscreme som jag egentligen oxå skulle behöva.
Men det är helt klart värt pengarna, för det är super!
Nu ska jag studera min hy ordentligt och sen kolla igen om en vecka, och se om det syns någon skillnad :-)
image340

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-05-02 17:19:47

Tack än en gång för vänligheten att hjälpa mig med en liten klapp till min mamma.
Handcreme från Panki är världsklass!!!

//Kram från Buggis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela