Pancake

Skala Banan..

Publicerad 2008-03-24 12:46:07 i Allmänt

Har haft en trevlig påskhelg! Jobbat och tjänat massa pengar, det är alltid kul.
Vi va en sväng i Enköping hos Svärmor med  J´lo och gudsonen. Det va trevligt att komma ut på landet lite :-) Ca 4 minuter tog det innan alla vi hade svidat om till mjukisbrallor :-) Som vanlig när jag kommer utanför stan så blev jag dödstrött och sov middag två timmar så fort vi kom dit typ. Skönt var det iaf! Åt masa god mat, kolla tv, umgicks och hade kul.
image288

Svärmor fick en Kalles banan i påskpresent. Å faktiskt- tro det eller ej, den va helt ok! Har inte vågat mig på den förut, men den va som sagt helt ok! Blev en rätt mild kaviarsmak. Kan nog tänka mig att köpa hem den...

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-03-24 12:52:24

mjukisgänget lixom

Postat av: S A R A

Publicerad 2008-03-24 14:20:31

hehe kanske man ska smaka.. men banan &kaviar... låter lite skumt hehe

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-03-24 22:09:17

haha, det där gamla tricket, att ge bort nåt till nån annan så man kan testa själv ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela