Pancake

Moooot strand 2008!

Publicerad 2008-03-25 23:26:27 i Allmänt

Jag är mutcho trött så egentligen orkar jag inte blogga, men besatt som man e...

Jag hade en liten kris här i helgen och var asdeppig för att min hy e helt... torr, rynkig och skabbig. Terrade en massa söta vänner med klagosms under hela påsken, haha, stackars alla, jag e helt rabiat ju. Helt deppig typ. Nu har jag iaf styrt upp ett möte med min SPAkompis J nästa vecka som ska hjälpa mig att skaffa bra produkter. Älskar att ha spaterapeutskompisar :-)
 Har använt Dermanord nu i ett år,  svenskt, inga konstiga mineraloljor, bara naturligt å bla bla bla.  Men nu ska jag prova Decléors produkter tänkte jag. No more naturliga och oglamourösa grejer, ge mig uppstramande och avancerade hi tech produkter som slätar ut och trollar bort massa skavanker!
image293
VS

image294

Det e värsta hälsotrenden nu bland vänner och bekanta! Heja heja! Buggis kör finmat och skippar ölen, Trollet tränar å har sig, Lo skippar godis å chips å läsk, Id skippar oxå godis å tränar massa. Så himla kul! Jag blir helt inspirerad! Heja heja alla duktiga kompisar!

Heja heja yummymummytjejen oxå som e hurtig och kör friskis, och Barbamorsan som e duktig med sin stegräknare ( tror jag, eller? ;-)) Pixler e halvdålig på att uppdatera *pik*, så jag vet inte om hon e duktig med träningen, men jag hejar på henne ändå :-)

Själv har jag ju som sagt shoppat nya träningskläder, så jag ska oxå va duktig nu :-)

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-03-26 10:08:44

Hihi jaa stegräknaren är ju sönder...men försöker traska på i alla fall, får ta tag i detta på allvar så jag har något att presentera i stegväg, blev lite peppad nu =)

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-03-26 19:14:31

men de produkter av decleor, som jag kollat på innehåller inte mineraloljor :D bra ju!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela