Pancake

Mina 3 schlagerfavvon

Publicerad 2008-03-16 22:27:27 i Naglar

Sannas låt var helt klart bäst, snacka om gåshud! Men Charlotte äger ju, så jag känner mig rätt så nöjd med hur melodifestivalen slutade. BWO´s låt e ju kanske den melodifestivalslåt som jag kommer att poppa hemma, den e ju riktigt bra!

Kul att schlagerdrottningarna Sanna och Charlotte har långa snygga och fixade naglar!
image279 Charlotte har ett glittrigt P hängandes i sina naglar.
 Sanna gör sina naglar där jag handlar mina produkter.

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-03-17 08:07:10

fint med långa naglar o att man kan piffa upp dom med lite blingbling:)

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-03-17 11:12:48

Ja ha ett smycket hängande i nageln är tjusigt men en omöjlihet för en Barbamorsan som måste använda händerna...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela