Pancake

Jag e trött

Publicerad 2008-03-07 00:02:51 i Naglar

Gårdagen va riktigt kul. Var på Ballbreaker och roade oss. Vi bowlade, körde shuffelboard och golfade. Mitt lag vann såklart :-) Sen bjöds det på middag. Mycket trevligt,
image269

Efter som att det var fri bar så blev man ju lite halvslirig :-)


Åkte en sv'äng till Söder och tog en öl med Trollet D och Ka innan jag åkte hem. Blev hyffsat tidigt.
Men som vanligt när jag dricker (spelar ingen roll om det e två öl eller tjugotvå) så vaknade jag astidigt i morse och kunde inte somna om. Vem e ens intresserad av att vakna kl 5?! Surt e bara förnamnet. Så släpade jag mig till jobbet kl ett då jag skulle ha kund, ja nä men då dök kunden inte upp!! Jag hade kunnat gå till jobbet kl fyra lixom. Jag va asirriterad kan man säga. Tur att J ville öva och göra en lomi lomi massage på mig :-) Det va precis vad jag behövde idag. Sen drack jag en Red bull och satte igång och jobba. Vaxning, Manikyr och ett återbesök stod på schemat
.
image270

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-03-07 11:17:35

jag är likadan när jag druckit - vaknar aptidigt..med spänningshuvudvärk.

hoppas du får en fin fredag vännen! kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela