Pancake

Hej då gamla jobbet

Publicerad 2008-03-28 23:37:44 i Allmänt

I´dag var det sista dagen på salongen... Kändes jätekonstigt. Och tråkigt. Jag kommer att bli en sån här hang around, kommer hänga där ändå haha.
Jag har lixom världens bästa arbetskamrater! I förrgår hade dom fixat en avskedsfest för mig, så fick jag jättefina blommor! Och idag kom H med weinwebröd så hade vi e´n mysig morgonfika, och så fick jag jättefina presenter! Å inte nog med det, jag fick en flaska vin oxå! Helt galet va gulliga dom e! Kommer verkligen att sakna dom!


Det här är mina arbetskollergor:
image299
Helena Jessika Rosie Sophie
***Dom Bästa***

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-03-29 07:53:48

vilka söta arbetskamrater du haft:D

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-03-29 09:57:55

jag saknar oxå helena, kan jag säga. jäklars, min rygg, haha. fast nu vet jag inte om det kanske är förkylningen som satt sig i musklerna...
fina blommor!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela