Pancake

Fylle SMS

Publicerad 2008-03-09 23:02:06 i Allmänt

MSN med Golftjejen:

Mia säger:

är du där? måste berätta en sjuk sak½

Mia säger:

!!

Pancake säger:

oh

Pancake säger:

vad?

Mia säger:

jag var DYNGRAK i går...har legat i sängen hela dagen fram till kl 19 innan jag kunde gå upp...då kollar jag min mobil...då har jag messat någon mitt i en som jag inte har inlagd i mobilen....

Mia säger:

gissa vem? en vild gissning?

Pancake säger:

Haha gud, jag har ingen aaaning? Magnus Betnér?

Mia säger:

JA!!!

Pancake säger:

Hahahaha jag döööör, e d sant?

Pancake säger:

Hahaha

Pancake säger:

Men gud, berätta

Mia säger:

jag har bara skickat ett mess: Vad gör du?

inget annat...vart faaan fick jag numret ifrån??

Mia säger:

jag dör av skratt här

Mia säger:

hjälp

Pancake säger:

Haha d här e ju hur kul som helst! Vadå, hur fick du hans nr?

Pancake säger:

Har jag missat nåt+

Mia säger:

jag vet inte

Mia säger:

jag gråter

Mia säger:

är sååå jävla sjukt ju

Mia säger:

jag har inte träffat honom

Pancake säger:

Men hur vet du att d e han då?

Pancake säger:

Hahaha va crazy

Mia säger:

kollade på eniro vem jag har messat

Mia säger:

då står det magnus betner ab

Pancake säger:

Hahahaha jag dör av skratt nu, Hahaha, FYLLO!

Pancake säger:Haha

image272


Alltså jag vet inte vad som e galnast, att jag gissade rätt bara sådär, eller att Golftjejen hade en skiva igår och fyllemessa Magnus Betnér och inte minns det? Hahaha, det här va hysteriskt kul ju. Hon e skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela