Pancake

Suck å stön å lite annat

Publicerad 2008-06-10 23:05:35 i Allmänt

...Jag e trött och orkar inte blogga egentligen, men håll till godo:

Jag e kär i en lägenhet i Kallhäll. Fan att man inte e förberedd så man kan va med och lägga bud!

Har massa massa bokningar, typ fullbokad. Mutcho bra.

Har lite fylleångest över lördagen. Suck. Men men, det går väl över.

Var och tränade idag, fan va jobbigt det var. Jag är så grymt otränad.

Idag har jag tvättat och packat undan alla stickade vintertröjor. Halva garderoben typ.






Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-06-11 19:27:30

så fin lägenhet så det är sjukt jag blev oxå lite kär men vill juh ha ett rum till:(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela