Pancake

R.I.P Q

Publicerad 2008-06-16 23:31:10 i Semester

Usch, fick reda på idag att min gamle bilskolelärare gått bort :-( Blev faktiskt hilma ledsen, för han var en sån härlig person som jag verkligen gillade. Jag blev typ ledsen när jag tagit mitt körkort, för jag tyckte det va så tråkigt att vi inte skulle köra ihop mer, vi hade så himla trevlig när vi va ute och körde. Han va speciell.
Han hade varit ute och övningskört med en elev då han dog- knall och fall. Fy, villket trauma för stackars eleven. Som tur var så var det ju inte på motorvägen iaf..
Jag sa senast igår till Darling att han borde ta körkort, och att han skulle ringa Qurtan . Å så idag e han död lixom. Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela