Pancake

Fotbollshäng i Akalla

Publicerad 2008-06-15 12:50:13 i Allmänt

I går var det fotbollskväll hemma hos J´lo. Jag och gudsonen var väl dom enda som tagit det här med att klä upp och fixa till sig inför matchen på allvar :-)

Man men, vad hjälpte det, Sverige förlorade ju i sista sekund. Skit med det. Tror det är lite därför jag inte gillar att kolla sport, det e sånt antiklimax när det lag man hejar på förlorar. Det e lixom inge kul, och det e på nåt sätt inte värt det då.

Sen blev det en halvläskig film, 30 days of night. Den va riktigt bra faktiskt.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-06-15 23:00:31

det är nån vampyrfilm det där va? jag har inte riktigt så där bestämt mig för om den är värd att se eller inte...

och ditt blågula val är ju frivilligt dessutom - fobollsnörd ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela