Pancake

Thaimassage e som balsam för själen

Publicerad 2008-07-22 16:42:10 i Allmänt

Skulle egentligen fixat massa grejer idag och städat och tömt M´s hus. Men det blev inställt i sista sekund, så jag drog ner till Centrum för att tröstshoppa lite. Men nähä, jag hittade noll! Jag fattar inte, det är massa rea och jag skulle sätta sprätt på en 500 hundring va planen. Jag kände mig inte inspirerad till att köpa nåt. Då e d fan illa! Det blev tre bodyscrub på rea och ett par örhängen.
Eftersom att jag varit stel som en betångklump och har ont i hela kroppen pga av stress så passa jag på att besöka favvo thaimassagestället och avnjöt en 30 min Head & shoulders massage. Alltså herre jävlar va skönt och välbehövligt det var! Jag älskar det stället, dom e så trevliga och söta. Dom va helt faschinerade över hur stel jag var. Jag rekomenderar alla att gå dit. Billigt och trevligt.
Nu ska jag äta lite glass och sen sova middag.

Puss å hej.

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2008-07-22 22:06:42

Hehej Louises kompis. Tack för omtanken.. Det där med massage lät fiiiinnt. Kostar väl flera tusen antar jag eller är de nån kompis till dig?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela