Pancake

Jo då

Publicerad 2008-07-16 22:22:00 i Allmänt

Man ska inte ropa Hej innan man kommer över ån, men det känns som att saker håller på att ordna upp sig lite. Det känns otroligt skönt. MEN som sagt var, jag ropar inte hej ännu.

E solo hemma, känns konstigt. Igår kväll så somna jag i soffan, gick sen in till sängen för att sen några timmar senare gå upp och lägga mig i soffan igen sen sängen och slutligen soffan. Undra vart jag ska sova i natt?
Dom här dagarna har varit konstiga, känns som att mitt liv verkligen har varit på Paus. Har inte jobbat, har inte träffat Darling och knappt pratat med han, har varit och fixat massa grejer, har knappt varit hemma.

Är mutcho sugen på att åka till typ Thailand och bara vila upp mig ett par månader, det skulle va behövligt. Eller kanske man skulle åka till Indien och försöka finna sig själv :-) ?
E ganska slut faktiskt.
Ja ja, man ska väl inye gnälla, nya friska tag bara!

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-07-17 12:39:51

Haha, man kan åka till Bombays flygplats och hitta sig själv! :D

Vem var det nu igen...? Nån kompis till Andrea va?

Postat av: panki

Publicerad 2008-07-17 19:28:06

Trollet:

Haha, ja nä d va han som bodde hos Sus förut, va hette han nu igen... äh, minns inte...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela