Pancake

Full fart

Publicerad 2008-07-03 22:50:46 i Allmänt

Phu, mutcho mutcho work. D e full fart på Los Salongos! :-)

Världen e bra liten, idag hade jag en ny kund. Det första hon sa va: Åh, du brukar handla på Indiska va? Då har vi likadana tröjor på oss. Sen när vi börjar prata så e hon från mina hemtrakter och hon viste vem min dagmamma var, å hennes barn gick på samma öppna förskola som jag, så visade det sig att hon hade jobbat på Mongon för typ 25 år sen, å så brukade hon hänga på 3 remmare. Vi hade så sjukt mycket gemensamt. Lustigt va d.

Nu e d sovtajm. Puss å gonatt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-05 00:34:59

hej!

vill du har mer läsare till just Din blogg, helt gratis dessutom?

kolla in denna sida http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=hellenius

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela