Pancake

Tröttmössa

Publicerad 2008-01-23 12:19:30 i Allmänt

pancake



Fattar inte att jag e så trött hela tiden? Hela veckan har varit som i en dimma? Igår kväll totaldäcka jag i soffan, och idag när jag vaknade så va jag trött som en gnu, och ansiktet känns tröttsvullet och jag har typ mörka ringar under ögonen. Vad hände? Den här veckan har lixom varit i ofas. Har inte haft bra matrutiner, inte orkar eller hunnit laga mat ordentligt. Jag blir grinig av att inte äta mat. Men det e som en ond cirkel, dålig mat=ingen ork=orkar inte laga mat=trött. I helgen när jag satt på bussen på väg hem från jobbet och va så trött satt jag och tänkte att tack och lov att man inte har barn, för det skulle man ju aldrig orka. Å så tänkte jag, shit, det e så här trött man blir när man har barn! Då fick jag kalla fötter!
Bra mat och sömn är ju verkligen a och o för att orka va glad och må bra!

Nu sitter jag och försöker bli pigg av kaffe.

Jag har aldrig varit nåt fan av Heath Ledger direkt. Och jag vet att det e hundratusentalsmiljoner människor som dör varje dag i värleden. Men jag blir verkligen ledsen när jag läser att han är död. Så ung... Han har barn... Usch. Känns så himla tragiskt lixom... 

Idag e planen:
Ta ett bad
Åka till jobbet och få en ab och massage av praktikanten
Jobba
Träffa Trollet & co och gå på Bio
image210

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-01-23 14:52:36

hälsa! och hoppas filmen, som jag oxå vill se, hmm, är bra...

Postat av: ullis

Publicerad 2008-01-24 18:09:59

Har kostar en massage ca 60 skr ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela