Pancake

Spabubbla

Publicerad 2008-01-19 22:27:39 i Allmänt

Min kompis A sa igår att hon och M hade setat och pratat om mig på jobbet igår, å ba, men vadå, hon lever lixom som i nåt spaaaaa hela tiden, värsta lyxtjejen lixom! Det va efter jag hade mms:at en bild på mitt rödmosiga ansikte med texten: " ha då har man börjat arbetsdagen med en bastu då och nu ska praktikanten öva lite ansiktsbehandling och massage. Puss"
Ja, så d e det nog. Jag lever i nån spabubbla. Me like :-)

Igår va jag hos A och åt middag. Vi tvättade och kollade på Lets Dance. Satt och mobbade Uffe L lite, men sen när han åkte ut så fick jag lite dåligt samvete (hade ju mobbat han hela dagen med mina kunder oxå) och sa; Men nä, fan vi ska inte sitta här å mobbas, det e ju synd om han, han gör ju sitt bästa lixom!
Då utbrister A (som e ofrivilligt singel): Vadå synd om han?!! HAN ÄR JU  FÖR FAN FÖRLOVAD!!!
Hahaha.

Drömde inatt att jag hångla med Danny. Va lite kär i han när jag vaknade... :-) Han hade svarta kläder och en knallrosa slips i min dröm... Alltså jag tycker ju inte han e särskilt snygg, men nu efter min dröm e han ju ett söto lixom.

image207




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela