Pancake

Runar med gult stylat hår- tack men nej tack

Publicerad 2008-01-31 11:46:27 i Allmänt

Jag e inte den egentligen som e rädd för att bli sjuk sådär, jag brukar mobba folk (som min kompis A) som e så himla nördiga å e så rädda för att bli smittade så fort nån hostar. Jag e mer sådär, Äh, inget att hetsa upp sig över. Jag suckar när jag läser Linda Skugges blogg om hennes noja om kräksjuka.
MEN. Efter min näradöenupplevelse i julas så har jag blivit helt jobbig.
Jag e rädd. Förra veckan va tre på mitt jobb sjuka, då va jag lite sådär, faaaaaaan.., bara inte jag blir smittad!
 Å igår hade jag en kund som e gravid och som kräktes 2 ggr under nagelbehandlningen (helt galet)! Först trode hon att det bara va gravidkräka, men sen sa hon att det kändes annorlunda och att hon va rädd att det va nåt annat för att hennes kille varit sjuk. Sen ringde dom från Dagis å sa att hennes son va sjuk!
 Snacka om att jag sanerade mig själv när hon gått! Å hela kvällen sen hemma va jag skitnojjig att jag skulle kräkas!

Men snälla. Runar. Kollar på efter 10 nu och Runar e gäst Så här ser han ut:
image223

Lite dålig bild, men han e gulhårig och har nån extremt skum frisyr. Herre gud.

Ja nä nu ska jag ligga i soffan ett tag å slöa lite innan jobbet.
 Hoppas hoppas hoppas inte jag blir sjuk nu!

Kommentarer

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-02-01 20:36:03

Tänk på att vädra ordenligt, det är lufburna baciller detta ...
Känner igen mig , var hur orolig som helst att Junioren skulle bli sjuk då jag började på nytt jobb..

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-02 01:24:54

naah! thanks babe! massa kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela