Pancake

Räkost med lila glitter på rea

Publicerad 2008-01-24 22:25:21 i Allmänt

626 kr är vad jag fått in på att sälja gamalt skräp på Tradera. Me like :-) Men nu orkar jag nog inte hålla på och sälja mer på ett tag. Det e lite pyssel med det där...

Nu e jag bra less på att inte få shoppa nåt faktskt. Har börjat småfuska lite. Men inget direkt överdrivet. Men jag e duktig ändå faktsikt.

Idag var jag inne i en färgaffär och såg så grymt snygga tapeter!! Svarta med typ svart och lila glitter på! Svårt att förklara, men dom va så jävla snygga!!! Dom hade lixom inte direkt snålat med glittret! Va tvungen att direkt ringa Trollet å ba, hej jag såg världens snyggaste tapeter! Jag ville lixom dela med mig av denna upptäckt! Har nog tyvärr ingen vägg där dom skulle passa... Men i framtiden, om man flyttar så :-)

Hahaha den här Räkost reklamen med det dansande barnet är ju så hysteriskt kul!

Jag har ett I-lands problem. Jag har ett presentkort på Åhléns och nu har dom massa halva priset-på-rean, och jag har inte tid att gå å shoppa :-( Rean kommer hinna va slut :-( jäkla skit.

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-01-24 22:37:35

Haha, jaa ibland känns vissa saker som verkliga lyx-problem :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela