Pancake

Mina tre favvokändisbloggar

Publicerad 2008-01-06 21:23:53 i Allmänt

Jag har alltid gillat Mia Skäringer. Hennes blogg e en av mina favvon. Hon e fin.
Kolla in den här

Katerina Janouch oxå en kvinna jag alltd gillat. Hon e framgångsrik, snygg har 5 barn och är gift med en nykter alkoholist. Fattar inte hur hon orkar och hinner med allt? Själv e man helt slut ibland av att bara va lixom. Hon e cool.
Kolla hennes blogg här

Så har vi Linda Skugge. Henne har jag oxå alltid gillat. Hon e smart och skriver skönt.
Hon bloggar här

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-07 12:59:57

nej inte sova hela dagarna.. det är bara det att det senaste halvåret har jag liksom jobbat till 1-3 på natten men ändå gått upp senast 07 ändå bara för att jag haft nåt slags dåligt samvete och tyckt att jag ska minsann också gå upp tidigt som "alla andra" som måste jobba på riktiga jobb medan jag är hemma och leker.. osv..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela