Pancake

Januariutmaningen

Publicerad 2008-01-02 12:53:54 i Utmaning

UTMANING I JANUARI


Jag ska inte göra av med en endaste onödig krona e min plan. Inte en latte, inget tuggummi, inga örhängen, inga kläder och inga tidningar.
Ska bli kul och se om det verkligen går att leva så?
Planering är A och O
Läste innan jul om en tjej som lät bli att handla i ett år, så jag blev helt inspirerad av det.
Det här är det enda jag ska lägga pengar på den här månaden:
Mat
Busskort
Parkeringskort
Badminton

Pengarna ska in, inte ut

image190


Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-04 09:29:35

haha ok pank stämmer men inte riktigt så desperat..hihi men roligt att du drömde om mig babe ;)
kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela