Pancake

Jag e duktig

Publicerad 2008-01-04 09:33:58 i Allmänt

Ja jävlar vad jag har varit duktig nu i år!

Saker at stryka från Todolistan:
*Sälja bilen
Känns som ett stort berg lossna från mina axlar! Gu va skönt att änligen bli av med den! Nästa bil jag ska ha, då ska det va så att jag verkligen behöver bil, och så ska det va en sprillans ny bil som jag ska byta in så fort den blir en typ 3 år.
*Rensat på vindern
Mitt vindskontor har verkligen gett mig ångest i flera år! Sååååå mycket saker, så ostrukturerat och man kom typ inte in i förrådet för att det va så mycket! I går fick jag ett ryck och tog tag i det. Bar ut alla grejer, rensade i kartonger, la alla mina saker från min barndom i en stor koffert, alla mina gamla dagböcker och almanackor ligger nu i en låda ist för 7 olika, alla gosedjur ligger i en stor säck ist för 4 olika och mamma pappas farmor farfars och morfars grejer ligger på ett ställe i stället för överallt och nu har jag full koll på vad det e jag har.
 Det lustiga är att jag kastade massa skräp, tog ner lite till lägenheten, packade om massa och blev av med massa påsar och lådor. Ändå så är förrådet fullt igen? Fullt men ordning och reda. Skönt!

Utmaningen går bra oxå, har inte gjort av med en enda onödig krona.
Heja mig!

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-01-04 09:41:28

du e grym! skönt o ha ordning o reda:) du är jätte duktig!!!!!!
jag
e "ledig" 11-13jan. o 16-17jan:)

Postat av: frollen

Publicerad 2008-01-04 10:09:30

You go girl!

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-01-05 00:27:44

Men shit vad impad jag är! Två grejer som du VERKLIGEN velat göra ASLÄNGE! Fan vad duktig du är! :D Skönt det där med vinden, för det är en grej tom jag har haft "ångest" över att det inte blivit av ;) Men nu är det gjort!
Puss!

Postat av: loppan

Publicerad 2008-01-06 00:17:21

men gosh vad skönt att höra att den där bilen är såld! nu blev jag glad :) du började verkligen året med en rivstart, fasiken vad duktig du är!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela