Pancake

Hej det e jag som e lesbisk ibland

Publicerad 2008-01-24 23:56:09 i Allmänt

Det enda jag kan sakna med min fd bil är att köra bil och poppa massa bra musik och sjunga :-) Det e ett av mina bästa tror jag. Det e så härligt att bara kunna ha hur hög volym som helst och glida fram på vägarna...
Att ta ett bad och poppa e inte heller helt fel.
Har just avnjutit ett skönt bad med Vaya con dios i bakgunden. Så jäkla bra!
Ibland blir jag lite tillfälligt lesbisk, och då blir jag alltid kär i äldre kvinnor av nån anledning. Dani Klein e en av dom jag e kär i. Alltså inte direkt sexullt kär, utan bara kär... Men tydligen så faller jag för äldre kvinnor iaf. 

image212

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-25 00:52:25

nja..det bidde inte ett dugg rött....
önskar dig en fin fredag gumman!
kram

Postat av: maria

Publicerad 2008-01-25 01:30:08

Haha, aa mkt bra idé där :)

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-26 01:46:48

hoppas du haft en fin fredag pankibabe!

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-01-31 11:26:47

Hej. Tack för din kommentar=) såg att du lyssnar på Vaya con dios. Hon är skitbra! har en skiva hemma med henne. Riktigt bra texter. Kram till dej

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela