Pancake

Härliga 90-tal

Publicerad 2008-01-07 23:27:07 i Allmänt

Jag har inte använt hårspray mycket dom senaste 10 åren. Men nästan varje gång jag sätter upp håret (villket är typ varje dag) så frågar jag mig själv varför jag inte har hårspray hemma? Hatar fluffit hår som flyger och far när man inte vill.
Idag när vi va på Willys så slank det ner en i korgen.
 Hm... kom nu på att jag hade köpstop den här månaden? Men det här kan väl inte räknas? Jag och darling var och handlade mat och andra grejer hem lixom, så då kan det ju inte räknas? Nä det gör det banne mig inte.
Hursom helst så känns det så himla... 80 tal med hårspray? Eller tidigt 90 tal kanske...? Jag köpte samma Spray som jag och min bästis A jämt använde. Det va den som ägde. NATURELLE. Blir helt nostalgisk nu av min spray... Utseendet är lite ändrat men doften är den samma. Nu kommer jag få flashbacks frn min ungdom varje gång jag använder den!
Kolla, visst ser den himla 90 ut!

image196

Annars har dagen varit bra. En härlig sovmorgon. Badminton med M & P. Darling va hemma och slöa medans vi spelade, men han va iaf lite huslig och bjöd på middag när jag kom hem. Spagetti och köttfärssås blev det.
Mycket gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela