Pancake

Att uppskatta sitt liv

Publicerad 2008-01-24 13:01:32 i Allmänt

Det e väldigt okul och tjatigt att jag håller på att gnälla för att jag e trött- jag veeet. Men jag måste nog åka på solsemester och få se lite sol, tror det e därför jag e så trött.
Sommar och flipflops- ja tack!

image211

När jag och Trollet va i Thailand så va vi så happy och levde verkligen i nån härlig fluffig drömvärld! Det var helt underbart verkligen. Vi va väldigt duktiga att påminna oss själva om att vi hade det så bra! Så varje dag, vid stranden, i baren, överallt så sa vi: Tänk vad bra vi har det! Det här måste vi verkligen suga in och minnas, hur bra vi har det här! Ingen disk, inget jobb, inga räkningar, god mat, god öl, sol, turkost vatten, frihet, ja, allt!
Lite så känner jag nu på mitt jobb. Visst, jag e trött på det och har sagt upp mig, MEN, jag verkligen njuter av att jag lever i en spabubbla. Igår när praktikanten övade och gjorde en ryggmasssage och en ansiktsbehandling så tänkte jag på thailand, och hur vi insåg när vi va där att vi hade det så bra. Jag låg på massagebäbken igår och verkligen sög i mig och njöt av massagen!
Jag fattar verkligen inte att inte alla människor unnar sig massage? Ok, visst det kostar väl lite, men det är ju inte jättedyrt! Och man mår ju så bra av det! Och kollar man runt lite så kan man ju hitta billiga elevbehandlingar lite varstans.
Så ett tips till er som känner mig:
På mitt jobb kommer praktikanten från och med nästa vecka göra billiga elevbehandlingar. Hon e duktig :-) Helt klart värt pengarna! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela