Pancake

2008

Publicerad 2008-01-01 19:19:15 i Allmänt

Jaha då var det nytt år då :-)

Idag har jag varit ledigt och haft det soft. Har möblerat om lite, städat, och legat  i soffan och kollat typ 7 avsnitt av Lyxfällan. Jag älskar Lyxfällan! Det e nog mitt favvo. Så jäkla galna människor! Nu håller jag på att kolla ett avsnitt som påminner om allas vår vän Cresty, hahaha.
 Älskar att man kan kolla alla program på nätet!

Igår blev det Nyårsfirande hos J´lo. Det va lugnt och mysigt. God mat, TVspel och massa mys.
image189
Nyårsfrillan

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-01-01 23:01:49

Tacck =) Joo detta året kommer bli det bästa året =) Massa kul som händer,, Weii! jag fyller 20 den 15 Feb, skall få träffa min underbara kille snart igen , o ja de e massa. =) Hoppas ditt år koller vara underbart=)

Postat av: gunilla

Publicerad 2008-01-02 14:20:54

Fint kort.... du är jättefin i håret...!!

Ser framemot att läsa din blogg 2008, du skriver alltid roliga blogg.... (kan man säga så?)

Ha en bra forts på det nya året..
Kanske ses vi snart så att vi kan spela lite Badminton med dig och Roger!

Må gott// Gunilla

Postat av: N.

Publicerad 2008-01-03 18:01:04

Snyggt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela