Pancake

Vem är ens intresserad av att gå upp tidigt?

Publicerad 2008-02-02 22:45:47 i Allmänt

Igår hade jag en kund som jobba på nån tidning, så vi satt å snacka tidningar. Då sa jag att jag gillade Cosmopolitan men att den va mycket bättre förut, varpå hon säger: Ja, den är väl lite mer för yngre tjejer.
AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa, shit, vadå, jag e alltså GAMMAL nu i folks ögon? Jag blev helt chockad av den brutala sanningen hon slängde i mitt ansikte! Jag har aldrig aldrig sett mig själv för gammal för Cosmo. Ok Vecko Revyn, men inte Cosmo... Wiiii....

Alltså det här med att gå upp tidigt är verkligen inte min grej. Höll på att börja gråta typ i morse när jag va tvungen att gå upp 8. Eller när jag borde ha gått upp 8 men i stället gick upp halv 9, mena jag.
Jag är verkligen inte gjord för att gå upp tidigt. Fy fan tack tack säger jag bara. Tack men nej tack lixom. Jag e så bortskämd nu med mitt jobb att jag som tidigast börjar kl 11, så jag har faktiskt lite små ångest över mitt nya jobb sen, den salongen öppnar kl 10... 

Dagens skönaste komentar på Le Café:
Guuuuuud va gott det var, du gör verkligen den godaste toasten här!!!

Jag hade ju nå typ utmaning att under Januari inte shoppa nåt. I det stora hela gick det faktiskt bra. Har varit riktigt duktig faktiskt! Men en månad e en rätt lång tid. Tre veckor, sen började det bli jobbigt... Så jag höll väl inte direkt en månad kan man väl säga.
Här e en väska jag shoppa i vecka 4:
image225
Fast egentligen så gjorde jag ju inte av med några pengar direkt på den, jag hade ju fått presentkort i julklapp... :-)
Men jag har blivit grymt duktig på att hålla i mina pengar. Tricket e att inte ha pengar i plånboken, för då gör man bara av med dom.
Spara pengar äger.

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-02-02 23:02:09

du e så jäkla bra:) borde oxå hålla lite i pengarna men jag tar juh allt på kortet:( så jag har nollkoll.
ses imorn:) kramar

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-02-04 10:35:30

Hihi skit i det! man är inte gammal förrän man känner sig gammal själv tycker jag =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela