Pancake

Veckans Lista

Publicerad 2008-02-11 15:43:03 i Lista

Antog en listutamning från Kim.

Hur mycket vet du om din kille?


Namn: Roger
Ögonfärg: Blå/grå
Födelsedag: 6:e okt
Klädstil: Jeans och tröja typ
Hårfärg: mörk med lite silverinslag :-)
Favoritfärg: svart och gult- gärna tillsammans 
Favoritmat: tacos
Har han färgat håret nån gång? det kan jag inte tänka mig, d e nog för fruttit för hans del
Har han klippt sig någon gång? ja
Har han piercat sig? Nix
Dricker han? Nix
Röker han? Ja tyvärr
Vad heter gatan han bor på? Samma som den jag bor på
Vad har han för mobil? Bra fråga, samsung?
Vad har han för färg i sitt rum? Rum? I lägenheten finns det massa olika.
Har han någon/några systrar? Ja, Ewa
Har han någon/några bröder? Ja, Frazze
Vilken mat hatar han? Hm... Hatar, vet inte..
Vad tror du att han skulle göra om han vann en miljon? Köpa en resa och ta med mig till solen
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Hem och spela TVspel kanske
Vad heter hans pappa och mamma? Gunilla & Lars
Har han bråkat med nån någon gång? Ja tyvärr :-( Jävligt omoget faktsikt
Vad brukar han göra på helgerna? Jobba eller softa med mig och med vänner
Vad har han för musiksmak? Tyvärr inte lika bra som mig, hans favvo e Mötley crüe
 Hur träffades ni? På jobbet.
Vad påminner dig om han? Fotboll
Vad var det första du sa till han? Hej kanske?
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Kärlekstrams :-)
Är han beroende av något? kärlek
Vad kallar du han? Darling, Fino, Myso
Vad kallar han dig? Darling
Idrottar han? Nix
Vad har ni gemensamt? Haha, vårat liv, men annars inte så mycket faktiskt
Om du skulle ge han en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? En fin krukväxt
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vilka skulle det vara? Fin, härlig och underbar
Gillar du han? Upp till stjärnstopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela