Pancake

Snart köpstop igen?

Publicerad 2008-02-21 22:54:32 i Naglar

Det e som att jag tror att jag e ett Riko.  Den här veckan har jag lagt ut mutcho mutcho pengar på att köpa in massa grejer till mitt företag. Ska ju starta upp min verksamhet på ny salong och måste därför köpa in allt matreal på nytt. inte helt billigt.
Så e jag himla trött på mig själv och håller tydligen på med nån makeover, nytt nytt nytt e mottot.
Igår var det nya naglar  Idag blev det nya skor

Shoppade även lite grejer på Clas Olsson. Ny verktygslåda.
Mmmm, me like verktyg :-) Vet inte riktigt varför, men har alltid gillat verktyg. Minns när min morfar kom hem med ett set röda skruvmejslar och hammare till mig, jag blev såååå glad! Mina egna verkyg lixom! Har en dröm om att nån gång äga en riktigt snygg och cool borr! Fick en gång i julklapp en Limpistol av J och Golftjejen, blev jätteglad. Å det e lixom inte så att jag gillar att använda verktyg, inte alls. Jag borrar inte gärna, och limpistolen har jag aldrig använt, men jag älskar min limpistol och drömmer om en snygg och dyr borr :-)

Före: Efter:

Tur att min frans & brynfärgning och massage var gratis idag, för nu måste jag banne mig hejda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela