Pancake

Nice helg

Publicerad 2008-02-24 21:51:05 i Allmänt

Lördagskvällen spendeades hos Trollet och D. Det bjöds på Lassagne och en spännande avokadoefterrätt. Mycket gott. Så blev det Melodibrallann med chips och ost&kex. Riktigt usla låtar faktiskt. BWO va bra, men resten, nä. Blev lite besviken på eskobar faktiskt, dom e ju gamla darlings lixom...
Kristian ägde ju som vanligt. Hahaha, han kallade lixom Patrik Isaksson "rund och go" flera gånger, haha.
Spelade spel oxå, först Cluedo där man fick tänka till lite. Ganska kul, och jag vann :-)  Sen monopol där jag och Trollet kom på delad första plats. Vi hadde nog setat än idag och bytt pengar om vi inte gav upp halv två inatt och beslöt att vi båda vann :-)

image257
Riktigt kul med Monopol!  

Idag var jag och Darling lediga tillsammans för en gångs skull och vi har varit himla husliga. Först en skön sovmorgon till halv två, sen har vi diskat veckans disk typ, städat, bytt sängkläder, städat hos fiskarna 
image259
Malen är nöjd efter städningen av hans akvarium

och så har vi målat om i hallen, vitt och fint. Skönt att ha det gjort, nu kan man börja fixa och göra fint!
image260



Känner mig himla nöjd med den här helgen!



 

Kommentarer

Postat av: N.

Publicerad 2008-02-25 10:44:06

Kul att du haft en mysig helg! Jag lägger dig som länk på min blogg nu. Hoppas det är ok! Ha de bra så länge!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela