Pancake

Jag e visst glömsk :-)

Publicerad 2008-02-22 21:39:32 i Allmänt

Jahaaa, var det igår jag skrev att jag skulle hejda mig och hålla i slantarna? Det hade jag tydligen helt glömt bort idag!

Började med att köpa med frukost till jobbet: Hade lite småångest  över det, för lixom, why betala 40 spänn för frukost när man kan bre en smörgås hemma lixom? Men ångesten hade jag bara  tills jag smakade på på den supergoda smörgåsen och det perfekta latten! Åh vad gott det var! Hilma Sofia är ett mysigt fik som ligger på vägen till jobbet. Ekologiskt och himla goda saker. Kan verkligen rekomendera!

Sen tog jag en långlunch och åkte till Frissan: Gjorde en hårimpackning och klippte mig, Åh vad jag verkligen gillar min frissa, hon äger, Idag lyxade jag ju då till det och gjorde en impackning, så då fick jag en helt underbar skalpmassage. Det va så skönt så jag fick gåshud överallt. Underbart men inte gratis :-(

Så råkade jag ju fynda massa rea påväg hem. Jacka, klännigar, skor, tunikor, väska, listan kan göras lång... Men det var verkligen REA, så jag tjänade faktiskt massa kan man säga!!! En Vårjacka för 79kr lixom- då blir man ju tvungen!

Men nu ska jag ta det lugnt, inge mer slös.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela