Pancake

Jag älskar min Rislampa

Publicerad 2008-02-08 22:57:34 i Allmänt

Skulle ha skrivit upp Vaxa benen på gårdagens To do List, men jag va senil och glömde. Hursom helst så hade det isf sett ut såhär idag:
*Vaxa benen- Say no more
Passade på att få en massage oxå, jättenice. Jag e så härligt bortskämd, fick en ansiktsbehandling och massage igår oxå :-) Me like. Jag måste ju passa på att utnyttja mina förmåner nu till max innan jag byter jobb! 

Annars har dagen bestått av lite hysteriska jobbgrejer som sen löste sig som tur va, och lite shopping.
Alltså, fatta vad jag har tjänat pengar idag! Va tvungen att köpa en ny mascara och på H&M hitta jag en som verkade bra, och som va halva priset på. Så hitta jag lite strumpor till mig och Darling, oxå halva priset. Bra bra tänkte jag. Sen visade det ju sig att det va halva priset på Rean! Shit bananas va billigt det blev då!
Så köpte jag en assnygg svart rislampa till vardagsrummet. Blev grymt snyggt faktiskt! Den va rätt billig den med.

Mascara 37.50, det kan man ju leva med lixom. Och 10 kronors strumpor :-)

Himla trevligt att komma hem och få middagen serverad! Älskar att ha en hemmaman! Darling bjöd på jättegod Korvstroganoff idag. Han borde ha semester oftare :-)

Trollet: Hoppas ni hade en mysig Biokväll! Maila dagar du e ledig så fixar vi till nåt kul.
Id & Lo: Hoppas ni hade en kul kväll och blev fulla som ni ville :-) 
Leopardia: Nästa vecka MÅSTE vi styra upp fika!
Buggis: Blogga blogga blogga meeeera!
Gunilla: Buzza snart?
FB & Golftjejen: När ska vi Bowla?

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-02-09 00:54:40

Tack jag försöker :)

Kul med nytt folk som hittar min lilla blogg. Hur hittade du till mig?

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-02-09 09:27:26

Det blev ingen bio. Jag var rädd att jag skulle somna isf... Stannade hemma och gjorde en egen film ist.
Hehe... näää... inget pervo alltså! Vi klippte ihop filmsnuttar ifrån när vi var i Prag, la in lite stillbilder och musik. Blev skitbra!
Nästa projekt blir Thailandsresan :)

Postat av: gunilla

Publicerad 2008-02-09 09:27:29

Jag blir ALLTID på bra humör när jag läser din blogg!!! Den är rolig, igenkännande, kul,.. ja.. den innehåller de mesta!!
Klart vi ska spela Buzz, kolla när Roger och du är lediga samtidigt, och Conny, så kan vi träffas och spela!
Kram och må gott
// Gunilla

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-09 16:46:40

lampan är ju urläcker! och ja - vilken budgetshopping! nu kan du unna dig nåt dyrt ;)
kram

Postat av: frollen

Publicerad 2008-02-10 09:48:40

Bowla. Nu. Eller sen. Snart.

Postat av: angi

Publicerad 2008-07-17 15:07:49

ÅHHHHHH jag vill med ha en sådan rislampa i svart. Hittar ingenstans. Vart har du fyndat din ? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela