Pancake

Fredagslista

Publicerad 2008-02-22 09:33:52 i Lista

Ja då blir det en fredagslista som jag snott av Lo.
Håll till godo:


Tre namn jag lyssnar till
Annica Pancake Tulsan

Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är omtänksam

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är dålig på att ha koll på saker ibland

Detta är jag rädd för:
att något skulle hända med mina nära o kära

Detta tycker jag om att göra: 
Softa hemma, umgås med nära och kära, hångla 

Detta vill jag göra just nu:
Åka till New York, Va på Sturebadet Haga och spa:a, Åka till Thailand med Trollet

Bästa känslan:
När man e omgiven av sina nära och känner sig älskad

Är jag kär just nu?:
Ja mutcho mutcho!

Jag vill gifta mig:
Jajamensan

Min käraste ägodel:
Min förlovningsring

Detta har jag på mig just nu:
Strumpbyxor, nattlinne och tröja

Favoritkläder:
Hm... myskläder? Hahaha- *pensiovarning*

Favoritdjur:
Hundar

Stjärntecken:
vädur

En film jag gillar:
Fyra bröllop och en begravning- den e så jävla kul!

En serie jag gillar:
csi

Detta äter jag gärna:
Tacos tröttnar man aldrig på!

Dricker helst:
Vatten

Hit vill jag gärna åka på semester:
Jag vill åka överallt!

Färgen på mina ögon:
blåa

Min längd:
1,70

Jag spelar:
Betapet - jag e sämst på det, men d e kul ändå

Person jag beundrar:
Amelia Adamo

Så här bor jag:
I en 2:a med Darling

Antal döda krukväxter i hemmet:
Hm... typ 3 halvdöda

vad ger dig gåshud?
Igår fick jag det när jag och en kund pratade självmord, annars får jag det när Darling leker med mitt hår med en sån här vad det nu kallas, "grej" 

vilken historisk person skulle du vilja äta middag med?
Ingen aning

... och vad skulle du bjuda på?
hmm beror juh på vem det nu är

vilken cd i din samling hamnar sällan på skivtallriken?
Hm... ingen aning

vad är det första du gör när du stigit ur sängen på morgonen?
Sätter på kaffe, datorn och tv´n

vilket drag ogillar du hos andra?
Dryga och jobbiga

ditt liv har hittills varit..?
Hm... konstigt. Men nu börjar det bli ordning på det.  

vad är det första du lägger märke till i någon annans hem?
stilen

om du fick en tidsmaskin, vilken period skulle du besöka?
Skulle gå bak 10 år och besöka mig själv för att ge mig råd och tips om livet

du får 5000 kronor att sprätta på en helkväll. Vad gör du?
Drar till kista och shoppar en ny vårgarderob alt bjuder mina tjejer på en middag på Gondolen

vad skrämmer dig?
När man inser att livet kan ändras på en sekund, och att livet kan slås i bitar- det är en skrämmande tanke!

vad gör du helst en ledig lördag?
Slöar hemma på dan, sen leker med nära och kära, god mat, spelhäng och masa mys

vad är det första du gör när du kommer in på ett hotellrum?
Kollar om det finns porrkanaler :-)

vad hittar man aldrig i ditt kylskåp?
Pölsa

vad hittar man alltid i ditt kylskåp?
mjölk

vilken sport skulle du aldrig drömma om att testa?
störtlopp

när du blir riktigt sugen på något, vad vill du äta då?
choklad'

vilket uttryck använder du alltför ofta?
vet inte vad för uttryck, men Bralla e jag rätt duktig på att slänga in i meningar

vilket fordon vägrar du färdas i?
Inget?

vilken kroppsdel är du mest stolt över?
Hm... Vet inte

när gapskrattade du senast?
När jag jobbade förra helgen och Buggis sa nåt kul

vad har du på nattduksbordet?
Har inget, men på golvet nedanför sängen ligger handcreme, fotcreme, bodylotion, tidningar...

vad tror du folk tänker om dig när de träffar dig för första gången?
Men å villket Drygo!

vad hamnar i din lördagsgodispåse?
Choklad

första:
Första bästa kompis: Camilla

Första bil: En Lila ford

Första riktiga kärlek: Min första riktiga riktiga är väl Darling

Första ciggen: hur gammal är man i sjuan?.

Första fyllan: När jag va typ 15, blev en jävla fylla med jordens minneslucka. Totalt väck.

Första slagsmålet: Brukar inte slåss, men min kusin skulle alltid va på mig å bråka, så det var väl då när jag va typ 5

Första gaddningen: en drake på skuldran


Senaste::
Senaste alkoholdrycken: En öl på Ekens

Senaste filmen du såg: Hm... nån darling kom hem med, minns inte vad den hette

Senaste person som ringde: Darling

Senaste person du träffade: Darling

Senast du färgade håret: Hm 3 veckor sen?

Åtta, har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nix

Blivit kär över internet? Nä men intresserad kanske

Blivit kär vid första ögonkastet? Jo kanske i nåt alkorus

Träffat en kändis? Japp, jag har ju ett förflutet som groupiewannabe, jag och Leopardia va rätt duktiga på att ragga på kändisar på krogen- hahaha.

Fått ditt hjärta krossat? Ja lite

Pratat med någon kändis? Ja

Haft ett one night stand? Ja, jag har ju mest varit singel så... :-)

Haft sex på konstigt ställe? Om man bryter sig in på ett hotell mitt i natten och hånglar i deras spaavdelning på golvet, räknas det som konstigt? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela