Pancake

En liten söndagslista

Publicerad 2008-02-17 23:40:27 i Lista

Jag har inget vettigt att skriva, men så kom jag på den briljanta idén att sno en lista från Lo  :-)

Vilken färg har din tandborste? vit och rosa

Har du fått massage nån gång? ja gud ja, jag lever ju i en spabubbla :-)

Sötlakrits eller saltlakrits? salt såklart

Ser du dig själv som lång eller kort? lång tror jag

Vad har din mobiltelefon för märke? ericsson

Har du brutit nåt ben nån gång? nix

Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? oordning e bara förnamnet

När blir man vuxen, enligt dig? hm... bra fråga, ingen aning. Undra när jag blev vuxen? Måste suga på den karamellen ett tag å tänka.

Vad gjorde du i går kväll? sov i soffan och kikade på melodifestivalen

Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? eh, skiter björnarna i skogen?

Vill du skaffa barn? jao

Hund eller katt? hund såklart

Har du några syskon? jo

Har du någon dålig ovana? det har jag säkert...

Tror jag blev vuxen när min mamma gick bort, ja, så bar det nog. Va ganska ovuxen rätt så länge. Tyckte vuxen va tråkigt. Men nu trivs jag nog rätt så bra som vuxen :-)

image242
en sån här vill jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela