Pancake

Duntäcke is the Shit

Publicerad 2008-08-10 22:37:16 i Allmänt

Sitter och myser i min nystädade lägenhet som är full med värmeljus och hör hur regnet utanför slår mot fönstret.
Har tagit tillbaka kontrollen över mitt hem igen. Skönt. Sitter faktiskt nu i vardagsrummet och skriver :-)

Nu ska jag bädda ner mig i min nybäddade säng och mysa under mitt nyinköpta härligt fluffiga Duntäcke! Åh vad jag har saknat mitt gamla duntäcke som försvann för ett par år sen! Lär ju sova gott i natt!

Bjuder på en nagelbild innan jag säger Go natt:



Natti natti



To do denna vecka:

Fixa håret- klippning och inpackning
Vaxa- både det ena och andra
Pedikyr
Göra ny prislista till jobbet
Städa och fixa hemma
Ringa tandläkaren
Ringa Yogatjossan
Städa hos Fiskarna

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-08-11 11:57:16

Alltså, hur kan ett täcke FÖRSVINNA?

Fast det känns lite typiskt för dig... ;)

Puss!

Postat av: panki

Publicerad 2008-08-12 09:34:46

Trollet: Jo jo, men det var faktiskt så att Therse´s kompis Dan som hyrde min lgh Snodde det och sen mörkade han bara :-(

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-08-12 09:53:40

Ja, jag kom på det när Loppan påminde mig :)

Vilket AS! >:(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela