Pancake

Våffeltajm

Publicerad 2008-04-01 11:54:08 i Allmänt

Jaha då har man inte kunnat blogga på några dagar, snacka om bloggabstinens.

Har nu börjat jobba på nya stället, känns jättekul! Har massa kunder redan :-)  E helt slut efter gårdagen, jobbade från 10-22 :-) Kul att man sitter å jobbar en stenkast från andra jobbet, så man kan gå dit på sin rast och flirta med Darling och få en take away kaffe av Frollen. Me like.

I helgen bjöds det på våfflor hos oss, gudsonen + hans föräldrar och Trollet kom över och åt våfflor. Tillbehören va många
 
image302

 hallonsylt, jordgubbssylt, hjortronsylt, glass, grädde, men det som va mest poppis va nog gräddfil, svart kaviar och rödlök:
image301

Nu när vi har ett våffeljärn hemma så kommer man ju villja ha våfflor jämt!

Idag e jag ledig första dagen på länge, hade sett fram mot en skön ledig dag, nä men då måste jag gå till tandläkaren för min tand gick sönder igår! Jävla bajs. Hej då pengarna. Jag är inte glad alls över att gå till tandläkarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela