Pancake

Mutcho irriterad

Publicerad 2008-04-10 17:35:47 i Naglar

Phu, e helt färdig efter en dag på språng! Stressade runt och fixade lite grejer på stan, och sen skulle jag va på Swedbank på möte ang pensionssparande.  Jag fick stressa för att hinna dit, å så kommer jag dit svettig och stressad och Apan jag hade bokat tid med säger:
 Det har blivit lite missförstånd, i och med att du har enskild firma så är det inte mig du ska prata med, utan en annan här, och hon har inte tid nu. Jag försökte ringa dig igår för att avboka den här tiden.
Men va bra, då gick jag dit helt i onödan! Vem är ens intresserad av att gå dit i onödan? Jag blev verkligen asirriterad! Orkade inte ens vara trevlig, utan sa att jag tyckte det va helt irriterande att stressa dit i onödan på min enda lediga dag när jag inte ens bor i närheten! Sa oxå jävligt otrevligt att man kan ju prata in ett meddelande på telefonsvararen! Sen gick jag surt därifrån! Jävla cpbank!! Hur kan man va så puckad att inte prata in ett jävla meddelande på svararen?

Va tvungen att tröstshoppa lite bara för att jag va så sur.
Stövlar
Tröja
Kamera

I alla tre affärer så sa expediterna: åååå va snygga naglar du har!
Sånt gillar jag :-)
Hotta upp dom lite häromdan när jag hade tråkigt:
image319

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-04-10 17:58:57

Stackars Pancake :(
Jävla Swedbank!!!
Synd att bilden inte gör dina naglar rättvisa.
Jag har sett dom live och dom är jättefina.

Postat av: N.

Publicerad 2008-04-11 11:55:22

Å vad snyggt! Jag har precis klippt ner mina naglar :-( Borde besöka dig ser jag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-14 15:42:33

fixar du lösnaglar också? Skit snyggt ju! Skulle vilja ha..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela