Pancake

Kalla mig mysbrallan

Publicerad 2008-04-03 14:15:08 i Allmänt

Mmmmm... e leeeeedig idag! Så skönt! Jag e ledig HELA dagen, och jag har inget inplanerat! Jag ska bara... vara! Me love it! Har varit massa jobb nu, så det här ska bli ljuvligt!
Min plan idag:
Gå omkring i mjukiskläder med håret på sniskan.
Eventuellt så kollar jag på Alvin och Gänget, tar ett bad, läser nya Damernas som lägligt damp ner i brevlådan idag, går en promenad, städar garderoben, fixar lite pappersgrejs... Får se om jag orkar :-)
Ska bara softa och inte ha dåligt samvete för det! Annars så blir det lätt så att den härliga lediga slödagen leder till att man ligger å har dåligt samvete, och då blir det ingen trevlig dag. Så nu bestämmer jag mig för att jag får göra som jag vill.

image305

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela