Pancake

Jo men visst

Publicerad 2008-04-27 10:33:23 i Allmänt

Jag har tydligen varit för trött för att blogga på ett par dagar... *gäsp*

Veckan som varit har bestått av jobb, tandläkarbesök, middag med tjejerna, besök på vårdcentralen, hysterisk trötthet, grillning hemma hos J´lo.
Har inte haft en lugn stund :-) Har inte ens hunnit sett ett enda ynka avsnitt av Glaumor, haha.
Tandläkarbesöket va inte helt kul, blev massa bedövad så att halva ansiktet blev förlamat, kunde inte blinka med ena ögat på flera timmar!
Tjenmiddagen va trevlig, fick massa fina presenter, himla glad blev jag, TACK! Bjöd på en alkoholfri middag varpå man såklart fick frågan om man va preggo haha. Svar nej, men tycker att man kan umgås utan alkohol lixom.
Eftersom att min handled inte blev bättre så besökte jag vårdkillen och där konstaterades det att jag filat till mig en senhinneinflamation. Ja där ser man.
Har varit sjuk trött hela veckan, va så trött häromdan att jag satt på jobbet och bara tappade grejer för att jag va för trött för att hålla i saker.
Igår blev det grillning i Akalla. Alltså det är som att det e sommar nu :-) Lo hade fixat fina blommor på ballen, och J stod vid grillen. Himla gott blev det! Al + son kom sen över och vi spela TVspel.

Ja nä, nu ska jag ta ett långt bad och mysa lite i det, sen idag blir det trekamp på Ballbreaker!

Herrå.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-04-27 13:12:36

blommor på ballen... hmmmm...
hehe...

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-04-28 18:30:36

Haha, jag tänkte oxå kommentera blommorna på ballen, men såg att Loppan hunnit före :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela