Pancake

Slut på semestern igen

Publicerad 2007-09-04 23:17:54 i Allmänt

Då har man varit på semester i Italien, Slovenien och Kroatien. Men puckad som man är så börja man jobba direkt när man kom hem, så nu e man helt slut. Skulle ha vilat upp mig en dag eller två efter resan. Jobbar hästpass nu hela veckan, börjar tidigare, slutar senare och jobbar dubbelt typ. Hej å hå, ge mig semester.
 Har ont i hela kroppen, har mens, är låg, pank, tjock och allt är jobbigt typ. Så jag återkommer om nån dag med reserapport. När jag e piggare.
Puss å hej, håll till godo med en bild från Venedig så länge!
image47

Kommentarer

Postat av: Lois

Publicerad 2007-09-04 23:23:06

lär juh vilja till venedig igen.. så vackert:) vad sägs om paris nästa gång.. hehe.. letar en ny resa till nästa år nu:) puss

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-05 14:55:41

jag kan skicka över knark-leif, så kan han ähum, pigga upp...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela