Pancake

Nostalgitripp på Mongon

Publicerad 2007-09-10 18:19:07 i Allmänt

Det va lite ledsamt igår faktiskt att det va sista dagen på gamla jobbet, Hade lite nostalgiångest. Mest ledsen va jag nog för att det inte va planerat nåt halabaloo för gästerna. Eller för personalen. Folk som har gått där i snart 30 år, dag ut och dag in, trist att bara stänga sådär. Sen blir man lite ledsen oxå för att det är så dåligt att ingen verkar ta nåt ansvar över nåt. Men men, det är ju inte mitt problem faktiskt.
Tog iaf några nostalgicider hemma hos Crest innan jag drog hem.
Nog om det.

Idag har varit en riktig skön dag, både jag och Darling har varit lediga. Säger bara: Sovmorgon, heeeeelt underbart!! Sen har vi tvättat, diskat, städat, dammsugit skurat golv och fixat. Tagit en långpromenad i hagaparken har vi oxå hunnit med. Nu ska vi ta en kaffe på maten och sen bege oss till J´Lo och leka.

Puss å hej.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-10 22:31:21

tack gumman för kommentarerna! de piggade upp där i de grå oroliga stunderna.
kram!

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-11 15:45:34

ni får komma ut hit och leka med mig nån gång... kanske haka på till studentpuben, eller bara ta en soft fika... jag behöver sällskap. puss. smitta mig med er energi ;)

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-11 15:50:58

ingen aning..det är faktiskt ett av livets och modebloggarnas stora mysterium varför de spenderar tusentals kronor ¨på fula väskor när man kan köpa en skitful på H&m för 79.50 kr.
kram!

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-12 22:37:03

ja visst är de beniga i top model..jag får ju plats mellan deras ben när de står rakt upp och ner..brukar alltid äta massa när jag ser programmet för jag blir så hungrig när jag ser dem.
hoppas det var skönt i soffan o jobbet bra! kram

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-13 19:36:36

tack söt! hopas du har en bra dag?!
kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela