Pancake

Mys med levande ljus...

Publicerad 2007-09-24 23:08:03 i Allmänt

Har ont i fötterna efter en eftermiddag på IKEA. D va kul att shoppa loss lite :-)
Blev lite småsaker eftersom att jag åkte komunalt. Darling å hans bror ska åka bil dit i veckan och shoppa STORA och tunga saker.
Det här är lite av vad jag shoppa idag:
image72
Köksduk och ljusgrejer vad det nu kallas.
image73
Mera ljusgrejer. Kan det heta ljushållare?
image74
Soffkuddar (dom randiga)
image75
Ljus
image76
Det e ju så billigt med ljus där så man blir ju tvungen!
image77
Sovrumsmatta. Egentligen gillar jag verkligen inte trasmattor, men den här passar färgmässigt så bra i sovrummet. Å så kosta den 49:- Alltså typ gratis.

Nu sitter jag och dricker frukt thé och myser med alla levande ljus och väntar på att min AIK kille ska komma hem å mysa med mig!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-25 00:18:10

fina grejer babe och allt matchade ju i färg =)
ser mys ut!
kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela