Pancake

Jag e effektiv om jag vill

Publicerad 2007-09-18 10:11:08 i Allmänt

Fick hem foton igår jag beställt. Ca 200 st. Jaha men va kuuuuul då att jag råkat beställa fel storlek, så att dom e för stora för fotoalbummet!!!! Jävla bajs oxå. Får helt enkelt ragga på en skärmaskin och sitta och fnula med dom så dom passar. 200 st. Kul.

Igår va en effektiv dag. Shit va man kan styra upp saker bara man kammar till sig och tar tag i det, Känner mig nöjd och lättad för tillfället. Sen får man väl se hur saker å ting går,

 Nu bär det av till los salongos. Ha en trevlig dag på er. Puss.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2007-09-19 22:58:36

eller så köper du nya album. det finns för 11x15 på expert iallafall.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela