Pancake

Höstmörker

Publicerad 2007-09-06 11:31:42 i Allmänt

Normalt så älskar jag hösten. Älskar färgerna, älskar att det blir mörkt och svalt. Men nu känns det bara fel. Har lixom väntat på sommarn hela tiden, och den kom aldrig, och nu e d höst helt plötsligt? Hänger inte med.
Skönt iaf att man fick en vecka i solen innan hösten kom.
Kroatien var verkligen supernice!
image48
Havet va salt och klart. Helt underbart att bada i!
image55

Poolen va skön att svalka sig i.
image50
Staden va helt fantastisk. Som gamla stan, fast 1000 gånger mysigare, roligare och charmigare.

image52
Venedig va jätte fint!
image53
Venedig
image54
Hann tyvärr inte med att åka gondol

Men nu e det höst, semestern är slut, suck.
"Nytt" helgjobb- Känns sådär. E inte helt nöjd faktiskt.
Mina acneproblem har visst kommit tillbaka efter massa år helt jävla plötsligt. E helt ledsen. Måste få tid hos läkarn. Pronto.
Har visst gått upp massa i vikt. Känns bra jävla jobbigt att ta tag i.
Kort sagt, allt känns blä. Vet inte hur jag ska orka ta tag i allt. Vill bara ha en paus från allt så man kan hämta lite ny kraft och energi.

Kommentarer

Postat av: lois

Publicerad 2007-09-08 21:55:14

hmm.. följ med till egypten i januari??? jag ska bara lyckas övertala joan:) jag behöver sol, sommar lixom. fira albin där tänkte jag:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela