Pancake

Homestylingsdax

Publicerad 2007-09-22 13:33:13 i Allmänt

Alltså min Darling e lite trög ibland. Ok att jag är det i familjen som e shopoholic, och visst, det e skitbra att han e ekonomisk, verkligen. Skulle vart jobbigt om han va som jag hahaha då skulle d ju va katastrof :-) Men nån måtta får det ju va. Han e sådär, vadå, nya gardiner, det e väl onödigt, det har vi ju redan? Han har inte riktigt fattat det där med att man vill ha nytt. Men jag har iaf styrt upp nu att vi ska göra ordning lite här hemma nu och fixa. Så ska vi till ikea i morgon å då sa jag att vi får inte glömma köpa värmeljus. "Men det köpte du ju häromdan?" Eh, hallå??? Värmeljus går åt, värmeljus e billigt på Ikea!!! Ja sa till han att nu får han ge sig. Banne mig!
Men men, visst bra att han e ekonomisk och noggran med pengar :-) Men man behöver ju inte överdriva.

Såg The number 23 igår. Den va riktigt bra!!! Rekomenderar den verkligen!!
image69

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-23 01:23:46

om ni åker till ikea här ute så kan ni ju plinga lite...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela