Pancake

Glamour

Publicerad 2007-09-14 12:50:32 i Allmänt

Jag har fastnat i Glamour träsket. Igen. När jag va yngre och bodde hemma så hade jag min mamma och min bästis glamourdejter varje vardagskväll kl 19 hemma hos oss. Då va det kaffe och glamour. I pausen sprang jag och bästisen in i mitt rum, låste dörren och rökte. Och vi trodde att min styvpappa inte skulle märka nåt. Hahaha. Va dumma vi va!
Det är samma intriger då som nu i Glamour. Brooke e ju den största slampan av alla. Häng med här nu.
Hon e kär i Ridge. Dom gifter sig. Sen efter det så har hon varit gift med hans bror, hans pappa och även haft en affär med sin dotters kille. Nu e hon förälskad i en annan kille till sin dotter. Snacka om att va trasig.
image59

En annan serie jag bara älskar är Hem till gården. Den e min bästa förmiddagsserie. Så jävla  bra!
 Annars går ju Falcon Crest på 9:an nu oxå...

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-14 21:27:48

kollade lite på det där med ett tag..det roliga var att det kunde gå månader mellan de avsnitt jag såg och ändå stod de kvar i typ samma poser o hade fortfarande samma samtal..
men hon brooke fick väl barn med ridges pappa gifte sig med ridge och sen med brodern medan ridge gifte sig med den där mörkhåriga som var hans livs kärlek men som sen brooke visade sig vara...och ridges mamma alltså makan till ridges pappa tilika far till brookes barn som ridge i sin tur både var farbror och styvfarsa till...ehhh nu tappade jag bort mig visst...
..så himla aktiv är jag väl inte ?
hmmm..

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-15 10:55:45

ahhh ok..nu hänger jag med i soppan igen..haha
NOT..nej jag vill nog inte börja titta igen..hihi
undrar ibland vad de själva tycker o tänker om de där manusen egentligen..
kramar!

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-15 15:15:21

hehe, hatar verkligen hem till gården...

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-17 22:20:55

åh bejbi! thank jo!
me likey you like!
hur mås det idag?
kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela