Pancake

Blåsväder

Publicerad 2007-09-21 00:55:35 i Allmänt

Vadå, va d nån som trodde på fullaste allvar att det skulle bli nån ballongtur i år? Självklart så blåste det för mycket. Suck. Det sura va ju att man vakna, titta ut och blev helt lycklig över att det va så fint väder. Sol och klarblå himmel. Hela dan va man glad. Men nähä, tydligen passade inte det vädret Upp & Ner. Snacka om att känna sig lurad.
Det finns nog inget företag som jag känner så mycket hat för som jag gör med Upp & Ner. Hade sett fram mot att få åka och sen aldrig ha med dom att göra mer. Men nej då. Nu ska vi åka i maj ist.
Nu menar jag inte att det på något sätt skulle va deras fel att det blåste. Men ändå. Hade vart så skönt att slippa dom...

Har varit rätt så trött på mitt jobb ett par dar nu. Men så va jag å shoppa lite nagelstuff idag, och jag vet inte vad d e, men så fort jag sätter min fot på det stället så blir jag helt inspirerad. Man sugs med i hela atmosfären, alla nagelgrejer, alla som sitter och jobbar... Hade 4 kunder i dag och hade en jättekul dag!  Efter ett tag så lär man ju känna sina kunder och man sitter och snackar om både det ena och det andra. Det roligaste är alla människor man träffar som man aldrig skulle träffa annars. Intressant att få en inblick i människors liv lixom. Mina kunder jobbar med allt från psykolog till flygvärdinna. Den yngsta är 16 och den älsta är 84. Så man får ju höra en massa spännande saker.

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-09-22 07:45:58

klart att det var deras fel att de blåste! jävla as!
hehe...
hur ser 84åringens naglar ut?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela