Pancake

Uttråkad

Publicerad 2007-10-11 11:07:02 i Allmänt

Känner mig trött på internet. Det är som att man e besatt ju. Jag knäpper på datorn det första jag gör när jag vaknar, det första jag gör när jag kommer hem från jobbet. Sen sitter jag bara och slösurfar. Oki att jag älskar att sitta och dricka kaffe på morgonen och läsa tidningar å kolla mail å så, men varför sitter jag HELA kvällarna? Nån måtta får det ju va. Ska ha datafria kvällar nu banne mig. Man kan ju kolla mail, men sen får det ju va nån måtta. Oki om man e singel och lever själv, då e d ju kul med sällskap, men när man bor med nån e d ju löjligt att hellre sitta framför datorn än att umgås.
Så känns det som mitt liv blev så mycket tråkigare sen Alex och Calle Schulman slutade blogga. Blä.

Nä som sagt, e trött på d här. Händer ju inge kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela