Pancake

Spritfest :-)

Publicerad 2007-10-08 02:43:29 i Allmänt

Det är ju inte mitt fel att ölen tog slut igår så man va tvungen att gå in på vinet, Å sen när det tog slut gick jag in på spriten. Men det kan ju knappast va mitt fel heller? Vid 3 rycket så va det tack å hej för mig. Jag fick spel å stängde in mig i sovrummet kan man säga. Å grina lite oxå för säkerhets skull. Hahaha amatör man e. När ska man lära sig att inte gå in på spriten? Skönt att Sus höll lite låda innan, då kanske inte mitt lilla utbrott märktes så mycket?

Halvsliten idag, men har ändå haft en skön dag. Myst med Darling, sovit ett par timmar  på soffan, varit förbi Ida å ätit pizza och tårta. Och kollat två filmer. Säger bara; Wild hogs- hahahahaha hysterisk kul!

I morgon e man ledig, planen är att sova, lääääänge. Sen promenaqd runt sjöarna kanske.

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2007-10-08 14:13:12

Strosa runt på stan är jätte nice :) Fick min parfym också, så nu är min dag gjord =P

Postat av: anna

Publicerad 2007-10-08 19:41:46

hoppas du mår bra nu babe ;)
kramelikramen!

Postat av: anna

Publicerad 2007-10-09 20:17:29

nej det sitter inte i huvudet det sitter på buken och låren =(
vilket märks på kläderna..och de har jag inte på huvudet..

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela