Pancake

Snodd lista

Publicerad 2007-10-13 18:45:12 i Allmänt

Har inget vettigt att skriva idag, så här kommer en snodd lista:

1. När gick du upp idag? 
Alldeles för tidigt. Klockan ringde halv nio och jag masa mig upp nio

2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter såklart!!!

3. Senaste filmen du såg på bio
 Irena Huss, tatuerad torso

4. Favorit-TV- program?
CSI


5. Vad åt du till frukost?
 En bränd toast på jobbet


6. Vad är ditt andranamn?
 Aina

7. Din favoritmat?
 Tacos

8. Vilken mat gillar du inte?
 Pölsa

9. Favoritchips?
 Grill kanske

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
 Alla. Har fått en ny stereo här hemma nu, så jag poppar allt!

11. Vilken bil kör du?
 Kör å kör, men äger en lila Ford iaf

12. Favoritmacka?
Ost går alltid bra!
 

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
 Dryga människor e jobbiga


14. Vilka är dina favoritkläder?
 Bra fråga... Nåt svart antagligen

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Semesteri Kanada å hälsa på Leia e nr 1 på listan

16. Favoritklädmärke?
Hm... Har nog inget
 

17. Var vill du dra dig tillbaka?
 Vet inte!
 

18. Favorittid på dagen?
Kvällar e mysigt

19. Var är du född?
På BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
 Inget. Men det visas mycket fotboll här hemma

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
 Ingen säkert

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen

23. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola, 

24. Fotboll eller ishockey?
Säger väl fotboll då

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
 Nattuggla såklart :-) Vem e ens intresserad att va vaken på morgonen?

26. Pedikyr eller manikyr?
 Manikyr på andra, och själv tar jag gärna en pedikyr

28. Vad ville du bli när du var liten?
 Bonde 

29. Bästa barndomsminnet?
Vet inte... Minns alla resor med min pappa, det va roliga minnen.

30. Varit i Afrika ?
 Nix 

31. Nånsin rullat in någon i toapapper? 


32. Varit med om en bilolycka?
Jo då

33. Favoritdag i veckan?
 Lördagar e mysiga

34. Favoritrestaurant?
Helenes e ju alltid bra. Annars gillar jag Primo Caio caio oxå.

35. Favoritblommor?
 Rosor

37. Favorit-snabbmatsrestaurant
McD

38. Äger du en cykel?
 Ja men den e trasig

39. Vem fick du senaste mailet från?
 Elina!

40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
 Som den shoppaholic jag är skulle jag aldrig kunna hantera ett kreditkort...

41. Läggdags?
När jag vill ;P
 
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
 Tror inte nån engagerar sig direkt...

43. Senaste personen du delade en middag med?
 Darling
 

4. Vad lyssnar du till just nu?
 Kalle Anka på tv
 

45. Favoritfärg?
 Lila

46. Hur många tatueringar har du?
4

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2007-10-15 23:19:31

höhö du snodde den listan från min vän :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela