Pancake

Mera lista!

Publicerad 2007-10-14 20:19:50 i Allmänt


Lista!

Denna listan snodde jag från  http://kimj.blogg.se/

Hur svarar du i hemtelefonen?
Har ingen hemtelefon :-)
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Det beror på vem som ringer!
Ringer det mycket till dig?
Lagom. Kan lätt bli stressad om det ringer för mycket.
Ringer du mycket?
Jovars
Vem ringde du senast?
Markus
Hur mycket pengar har du?
Hmm.. just nu.... inte mycket
Senast kramat och när?
Darling för ett par timmar sen
Antal timmar sömn inatt?
Inte swå många :-( Fest sent och jobb tidigt. Dålig kombination!
Sov du ensam?
Nej, sov med Myso
Vem sov du hos senast?
Hm... Minns inte då jag sov hos nån sist!
Vem sov hos dig senast?
Förutom Darling så va det nog Svärmor
Vem vet mest om dig?
Ann säkert. Eller Leia.
Vem vet du mest om?
Hm... Vet inte.
Vad ser du fram emot?
Jul
Vad vill du ha just nu?
Popcorn
Vem längtar du mest efter?
Leia
Vem vill du helst slippa?
Jobbiga människor över huvudtaget
Vem stör du dig på?
Ingen speciell
Vem vill du sova bredvid inatt?
Darling. Han e myyyysig att sova med!
Vilken buss åker du oftast?
515
Vilken årstid är det nu?
höst
Anser du dig själv snygg?
Ibland ibland inte
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Japp
Är du en bra partner?
Ja det tror jag absolut
Har någon varit otrogen mot dig?
Nej det tror jag inte
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Japp
Har du varit otrogen?
Nej... Inte va jag minns... Men e ju lite senil så... Vem vet
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Ragga kanske
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jaa, varje dag..
Vad åt du senast?
Cheesburgare
Är du polare med grannarna?
Nej
Har du varit på ett party?
ja, senast igår
Har du varit utomlands?
ja, många ggr..
Var är dina syskon just nu?
Ingen aning
Vilken tid gick du upp imorse?
kl. 9
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Va på fjortisfest :-)
Vad är det första du gör på morgonen?
Pussar på Darling
Vad ska du göra efter det här?
Ta ett bad

Den här listan har jag inte slarvat på som den förra! Hahaha såg att jag missa två frågor där.
Känner ingen Elina, och skulle mer än gärna ha maxat kreditkort på Make Up Store.

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2007-10-14 22:46:41

jag ska oxå göra lista nu:)

Postat av: KimJ

Publicerad 2007-10-17 23:18:44

kul att du har gjort listran föresten! God natt! Kram KimJ

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela