Pancake

Jag kommer alltid att förlora

Publicerad 2007-10-21 20:40:48 i Allmänt

Jaha. Inser att jag aldrig kommer att vinna den här matchen, så nu ger jag upp. Orkar inte kämpa mer. Låter dom onda vinna. Tack för mig.

Från det ena till det andra. Har inte rökt sen den 1:a januari 2000. Rökte en hel cig idag, och det märkliga är att det inte va nåt märkvärdigt alls. Det va som att jag aldrig slutat. Trode nog att det skulle rossla lite i halsen och att det skulle ta emot lite. Men det va bara att suga i sig djupa halsbloss, no problemas.
Men nej, jag ska inte börja röka igen. Har bara haft en jävligt jobbig dag.

Nu ska jag återgå till att va ett kolli som ligger o soffan och är oduschad. I morgon ska jag rycka upp mig. Men idag ska jag bara vara.

Puss å hej.

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2007-10-21 23:09:26

puss o hej!

Postat av: Buggis

Publicerad 2007-10-22 11:10:52

Upp med hakan kompis

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-10-22 14:50:54

Starkt av dig att inte röka! Det är när man slutat då man inser att man inte behöver det, egentligen.. Det är bara nåt dumt man får för sig att man måste här i livet hehe.. :) Ha det guld i alla fall!

Postat av: loppan

Publicerad 2007-10-22 16:50:37

jobbiga dagar är dumma. kram. du är bäst!

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-10-22 19:47:05

Haha nej nej jag har grova mardrömmar om dom där tårna! jag vaknar mitt i natten och tror att mina tår också har små ansikten som stirrar på mig hahaha! :D

Postat av: anna

Publicerad 2007-10-22 21:47:03

tar också en festcigg då och då men har aldrig trillat tillbaka till det dagliga kedjerökandet.

åhh det vore sennerligen en ära att få naglarna fixade utav dig.
massa kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela